Sadarbībā un saskarsmē ar klientiem, sadarbības partneriem un kolēģiem Pārvaldes darbinieki ievēro šādas vērtības:
Taisnīgums un godprātība – esam vienlīdzīgi likumu piemērošanā un lēmumu pieņemšanā, garantējot procedūru taisnīgu izpildi, un veicam darba pienākumus godprātīgi, saskarsmē ar klientiem, kolēģiem un sadarbības partneriem ievērojot objektivitāti un personu vienlīdzību likuma priekšā;
Profesionalitāte un kompetence – esam zinoši nozares speciālisti un savus amata pienākumus veicam mērķtiecīgi, lai sasniegtu augstus kvalitatīvos un kvantitatīvos rādītājus, nepārtraukti pilnveidojot un paaugstinot zināšanas un prasmes;
Sadarbība un uzticamība – veidojam atvērtu un uzticamu iekšējās un ārējās komunikācijas un sadarbības organizatorisko vidi, kas balstīta vienlīdzībā, līdztiesībā un savstarpējā cieņā;
Atvērtība un pieejamība – veicinām pakalpojumu pieejamību un elastību, gan izmantojot mūsdienu tehnoloģiju piedāvātās iespējas, gan nodrošinot iespējas klientiem un sadarbības partneriem izvēlēties pakalpojuma pieprasīšanas, saņemšanas un komunikācijas kanālus;
Virzība uz attīstību un rezultātu – pielāgojamies pārmaiņām atbilstoši pastāvošajiem sociālajiem, politiskajiem, ekonomiskajiem un globālajiem apstākļiem, lai ar lietotājorientētām inovācijām sekmētu sabiedrības pieeju digitālajiem pakalpojumiem un valsts pārvaldes ilgtspējīgu attīstību.