Mēs nerimstoši strādājam, lai sniegtu arvien labāku pakalpojumu servisu! Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs.
Priecāsimies, ja aizpildīsi klientu apkalpošanas servisa novērtējuma aptauju: https:/…
Ikviens klients ir mūsu prioritāte un mēs nerimstoši strādājam, lai uzlabotu klientu apkalpošanas servisa kvalitāti.
Aicinām Pārvaldes klientus iesaistīties un aizpildīt anketu par Pārvaldes…
Aicinām Pārvaldes klientus iesaistīties un aizpildīt anketu par Pārvaldes sniegtajiem pakalpojumiem. Tas palīdzēs mums izvērtēt un uzlabot pakalpojumu kvalitāti.
Aptauja pieejama ŠEIT.
…
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde (turpmāk – Pārvalde) ir izstrādājusi ērtu un funkcionālu elektronisko rīku (turpmāk – e-rīks), kas ļaus klientiem ērti un ātri saņemt informāciju par…
Cienījamie klienti!
Informējam par darba laika izmaiņām 30. aprīlī un 3. maijā:
Rīgas 1. nodaļa strādās no plkst. 07.30 līdz plkst. 16.00.
Rīgas 3. nodaļa strādās no plkst. 8:00 līdz plkst…
Cienījamie klienti!
Informējam, par darba izmaiņām Siguldas filiālē un Rīgas 2. nodaļā.
Šodien, 24. aprīlī, Siguldas filiālē SIA “Tet” tehnisku problēmu dēļ traucēti interneta sakari, līdz…