Klientu apmierinātības ar PMLP sniegto pakalpojumu kvalitāti noskaidrošanai tika aptaujāti 1000 respondenti PMLP teritoriālajās nodaļās visā Latvijā.
Respondenti novērtēja 6 punktu skalā klientu apkalpošanas kvalitāti.
- 2016. gadā apkalpošanas kvalitāte vidēji novērtēta ar 5.61 punktiem (2015. gadā ar 5.47 un 2014. gadā ar 5.44).
- Ik pa brīdim valstī uzvirmo bažas par personas datu drošību valsts informācijas sistēmās. Klienti tika lūgti novērtēt, cik ļoti tie uzticas PMLP datu sistēmu drošībai. 63.9% klientu atbildēja, ka pilnībā uzticas, ka viņu personas dati ir drošībā, 34.0% atbildēja “uzticos, bet neesmu pilnībā informēts par to tālāku izmantošanu”, 2.1% atbildēja “drīzāk neuzticos, jo neesmu pārliecināts par datu sistēmas drošību”.
- No klientu apkalpošanas aspektiem klienti visaugstāk novērtējuši (5.51 punkti no 6) PMLP informācijas sniegšanas ātrumu un patiesumu.
- Savukārt, vērtējot apkalpojošo personālu, visatzinīgāk novērtēta PMLP darbinieku attieksme pret klientu, kompetence un zināšanas, operativitāte un atsaucība un iedziļināšanās situācijā.
![foto](/sites/pmlp/files/01009f69a4cea161483a494654eb30e5.0ad48c79cdbce05a44dd32c615d6181d1.jpg)
![foto](/sites/pmlp/files/6bc4198bf49fd3814c3263ad9831de7b.7a7cdcd76af08b97a4a9bb469eeff11e1.jpg)
![foto](/sites/pmlp/files/3723858b9c2206d2df2b355c0375d0fb.cfc7a5bf3b8f73a1d6d515dd9a22fe411.jpg)
![foto](/sites/pmlp/files/dc0c797851a0cdd13504e36a619d5048.eb77d08cca0ef07b9f2e4f682c6c74111.jpg)
![foto](/sites/pmlp/files/29cb685136a48f86a85afa51137bb445.f1bd486ba0b0b0193358542d959f0ac01.jpg)
![foto](/sites/pmlp/files/142253eb96208c596946552d3b4bf77e.108f4e9b8a023aaaa4aa7d0f2c0b5d291.jpg)