Klientu apmierinātības ar PMLP sniegto pakalpojumu kvalitāti noskaidrošanai tika aptaujāti 1000 respondenti PMLP teritoriālajās nodaļās visā Latvijā.
Respondenti novērtēja 6 punktu skalā klientu apkalpošanas kvalitāti.
- 2019. gadā apkalpošanas kvalitāte vidēji novērtēta ar 5.27 punktiem ( 2018. gadā 5.48, 2017. gadā ar 5.62, 2016. gadā ar 5.61).
- Ik pa brīdim sabiedrībā uzvirmo bažas par personas datu drošību valsts informācijas sistēmās. Klienti tika lūgti novērtēt, cik ļoti tie uzticas PMLP datu sistēmu drošībai. 72.84% % klientu atbildēja, ka pilnībā uzticas, ka viņu personas dati ir drošībā, 24.97% atbildēja “uzticos, bet neesmu pilnībā informēts par to tālāku izmantošanu”, 2.19% atbildēja “nē, personas datuapstrādes sistēma nav droša”.
- Vērtējot ar klientu apkalpošanu saistītos aspektus, tika secināts, ka klienti visaugstāk novērtējuši gaidīšnas laiku rindā pakalpojuma saņemšanai un darba laiku |(5.30 punkti no 6) un pakalpojuma saņemšanas termiņu (5.25 mo 6).
- Savukārt, vērtējot apkalpojošo personālu, visatzinīgāk novērtēta PMLP darbinieku kompetence un personiska attieksme, kā arī informācijas izskaidrošana un apkalpošanas kultūra.
Kā jūs vērtējat PMLP sniegtā pakalpojuma kvalitāti?
![foto](/sites/pmlp/files/16779f27b68bebf427dd8f909fc49866.d382c7ee75e32268c435ebb426811bc01.jpg)
![foto](/sites/pmlp/files/6c1b348917aa14e808257109fcddc303.a9bed2f07f2daf483320f77bac3e0d5d1.jpg)
Novērtējiet, cik lielā mērā Jūs apmierina šie aspekti PMLP!
![foto](/sites/pmlp/files/108f4f2f65214fa325ec2ad76fe4b8ff.f457a74ef34d3bdf5a059984853f6c241.jpg)