Kur atrodas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde?

Pārvaldes centrālās nodaļas adrese ir 

Rīgā, Čiekurkalna 1. līnija 1, 3. korpuss.

Uz pārvaldi var piezvanīt pa tālruni 67209400.

Var rakstīt uz e-pastu: pasts@pmlp.gov.lv

 

Kas ir Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde?

Tā ir valsts pārvaldes iestāde. 

To pārrauga Iekšlietu ministrija.

 

Pārvalde izdod personu apliecinošus un ceļošanas dokumentus, 

reģistrē personas Fizisko personu reģistrā.

Pārvaldes darbinieki izsniedz, pagarina un anulē uzturēšanās atļaujas, 

piešķir bēgļa un patvēruma meklētāju statusu, 

nosaka piederību pie Latvijas pilsonības 

un organizē naturalizācijas pārbaudījumus.

 

Pārvalde sniedz kvalitatīvus pakalpojumus.

Daudzi pakalpojumi ir pieejami elektroniskā veidā.

Pārvaldei ir divdesmit deviņas klientu apkalpošanas nodaļas. 


Pārvalde veicina sabiedrības un valsts drošību.

Pārvaldi vada Maira Roze.

Lasi informāciju vieglajā valodā:

Jaunā parauga pases

Personu apliecinošu dokumentu noformēšana

Naturalizācija

Dubultpilsonība

Patvēruma pieprasīšana Latvijā

Ziņu iekļaušana un aktualizēšana Fizisko personu reģistrā

Deklarēšanās

Informācija par Pārvaldi

Informācija par dokumentu iesniegšanu

Izsaukuma apstiprināšanas kārtība

Informācija par izsaukumu, ja uzaicinātājs ir juridiskā persona

Kādos gadījumos izsaukumu neapstiprina?

Izmaiņas uzturēšanās atļauju saņemšanas kārtībā Krievijas un Baltkrievijas pilsoņiem

Personas koda maiņa

Kas ir vīza?

Vīzu veidi un kategorijas

Vīzas saņemšana

Vīza ar tiesībām uz nodarbinātību

Ilgtermiņa vīzas saņemšana attālinātā darba veikšanai

Uzaicinājuma noformēšana

Izziņa par sevi vai citu personu

Ārzemnieka eID karte

Pesonvārdu datu bāze

Kāda informācija ir iekļauta PIN aploksnē? PIN koda maiņa

Patvēruma meklētāju izmitināšanas centrs "Mucenieki"

Atteikšanās no Latvijas pilsonības

Ārvalstīs dzimušie bērni, kuru dzimšanas brīdī viens vai abi vecāki ir Latvijas pilsoņi