Atrašanās vieta Kā mūs atrast?
Informējam, ka Pārvaldes pakalpojumi tiek sniegti vienoti un standartizēti un Pārvaldes darbinieki nepieņem dāvanas un kukuļus.
Centrālo nodaļu darba laiks:
Pirmdiena: 8:00-16:30
Otrdiena: 8:00-16:30
Trešdiena: 8:00-16:30
Ceturtdiena: 8:00-16:30
Piektdiena: 8:00-16:30
Sestdiena: Slēgts
Svētdiena: Slēgts
Iesniegumus var iesniegt elektroniskā veidā, nosūtot pa elektronisko pastu:
- PMLP, tās priekšniekam – uz elektroniskā pasta adresi pasts@pmlp.gov.lv;
- centrālajām nodaļām – uz attiecīgās struktūrvienības elektroniskā pasta adresi;
- klientu apkalpošanas nodaļām – uz attiecīgās nodaļas elektroniskā pasta adresi;
- izmantojot oficiālo elektronisko eAdresi.
Gadījumos, kad nepieciešams nodot fiziskās personas datus, komercinformāciju un citu aizsargājamu informāciju aicinām izmantot e-adresi.
PMLP pieņem arī šādus formātus:
- tekstam – DOC un DOCX;
- tabulām – XLS un XLSX.
Ērtākai un ātrākai informācijas apmaiņai un pakalpojumu saņemšanai iesakām izmantot elektroniskos saziņas līdzekļus.
PMLP pieņem elektroniski parakstītus dokumentus, kas izstrādāti un noformēti Ministru kabineta 28.06.2005. noteikumu Nr.473 „Elektronisko dokumentu izstrādāšanas, noformēšanas, glabāšanas un aprites kārtība valsts un pašvaldību iestādēs un kārtība, kādā notiek elektronisko dokumentu aprite starp valsts un pašvaldību iestādēm vai starp šīm iestādēm un fiziskajām un juridiskajām personām” 10. un 10.¹punktā noteiktajos formātos.
+371 67209400 - informācijas tālruņa darba laiks. Telefoniski tiek sniegta tikai vispārīga informācija. Lai saņemtu detalizētākas atbildes vai risinātu specifiskus jautājumus, lūdzam sazināties rakstiski vai apmeklēt vienu no Pārvaldes nodaļām.
- Pirmdiena 8:30 - 16:00
- Otrdiena 8:30 - 16:00
- Trešdiena 8:30 - 16:00
- Ceturtdiena 8:30 - 16:00
- Piektdiena 9:00 - 15:00
- Sestdiena Slēgts
- Svētdiena Slēgts