Taupi laiku un izmanto elektronisko parakstu. Parakstot dokumentus ar elektronisko parakstu, tiem ir tāds pats juridisks spēks kā ar roku parakstītam papīra formāta dokumentam.
Ar ko sākt? Atbilstoši saviem ikdienas paradumiem un nepieciešamībai, izvēlies kādu no 2 elektroniskā paraksta rīkiem:
- eParakstu eID kartē, ko izsniedz Pārvalde. Pieteikties eID kartes noformēšanai uz konkrētu apmeklējuma laiku ir iespējams, piezvanot pa tālruni, rakstot e-pastu izvēlētajai PMLP filiālei vai izmantojot E-pakalpojumu "Pieteikšanās personu apliecinošu dokumentu izsniegšanai". Informācija par tuvāko PMLP filiāli - ŠEIT.
VAI
- Mobilo lietotni eParaksts mobile. Lai to sāktu lietot, nepieciešams pieteikties pakalpojumam mobile.eparaksts.lv un parakstīt pieteikumu-līgumu. To izdarīt sev ērtā adresē, izvēloties līguma piegādi ar bezmaksas kurjeru. Ja jau izmanto eParakstu eID kartē, eParaksts mobile līgumu vari parakstīt elektroniski.