Uzlabojot Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes (turpmāk – Pārvaldes) sniegto pakalpojumu ātrumu un kvalitāti, Pārvalde pakāpeniski turpina ieviest iespēju klientiem attālināti pieteikties rindā, lai noformētu personu apliecinošos dokumentus – pasi un personas apliecību jeb eID karti.
Šobrīd iestāties rindā attālināti, izmantojot mobilo lietotni Qticket, iespējams jau 13 nodaļās – Rīgas 2. nodaļā, Rīgas 3. nodaļā, Rīgas 4. nodaļā un Tukuma nodaļā, Daugavpils nodaļā, Ogres nodaļā, Jūrmalas nodaļā, Jelgavas nodaļā, Liepājas nodaļā, Ventspils nodaļā, Valmieras nodaļā, Cēsu nodaļā un Rēzeknes nodaļā. Tuvākajā laikā iespēja pieteikties rindā attālināti tiks ieviesta arī Rīgas 1. nodaļā.
Šis risinājums ļauj Pārvaldes klientiem attālināti pieteikt kārtas numuru rindā, izmantojot viedtālrunī lejupielādētu mobilo lietotni Qticket, tādējādi jau iepriekš uzzinot, kāds varētu būt aptuvenais gaidīšanas laiks, un provizorisko laiku, kad pienāks klienta kārta saņemt pakalpojumu. Jauninājums ļauj tiešsaistē sekot līdzi rindai katrā konkrētajā nodaļā – pakalpojumu varēs pieteikt, piemēram, vēl esot mājās vai tuvojoties Pārvaldes nodaļai.
Tādējādi būs iespēja konkrētajā dienā pieteikties pakalpojuma saņemšanai attālināti un doties uz nodaļu tikai tad, kad tuvosies apkalpošanas laiks.
Lai saņemtu elektronisko kārtas numuriņu, ir jāveic trīs vienkāršas darbības: nepieciešams lejupielādēt Qticket lietotni, izvēlēties pakalpojuma sniedzēju – Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldi – un pakalpojumu IESTĀTIES RINDĀ.
Pārvalde aicina klientus būt saprotošiem, ja lietotnes ieviešanas sākumposmā rodas tehniskas problēmas, un par visiem gadījumiem ziņot, rakstot uz e-pasta adresi qticket@pmlp.gov.lv
Informāciju sagatavoja
Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes
Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departaments
prese@pmlp.gov.lv 67219185