Ik nedēļu vairāki simti Pārvaldes klienti neierodas iepriekš pieteiktajā laikā un neatsaka savus pierakstus. Lai mēs varētu sniegt pakalpojumus visaugstākajā kvalitātē, aicinām būt solidāriem un ATCELT iepriekšējo pierakstu.
Kā atcelt iepriekšējo pierakstu?
Ja nevari ierasties pieteiktajā laikā, atcelt iepriekšējo pierakstu iespējams vairākos veidos:
- Mājaslapā vai mobilaja telefonā nospied pogu “Atteikties” pretī nodaļai, kurā iepriekš tika veikt pieraksts;
- Uzraksti īsu ziņu par to, ka vēlies atcelt pierakstu, norādot iepriekš pieteikto datumu, laiku, savu vārdu un uzvārdu.
Atcelt iepriekšējo pierakstu, kas veikts, izmantojot pilotprojekta lietotni, jāveic citādi.
Atver apstiprinājuma e-pastu, kuru saņēmi, kad veici iepriekšējo pierakstu, nospied “ATCELT PIERAKSTU”.
Apstiprini pieraksta atcelšanu, nospiežot “Jā, atcelt”.