baneris

Pārvalde turpina uzlabot klientu apkalpošanas servisu un no šodienas ieviešu jauninājumu - klientiem, kuri Qticket lietotnē, vai Pārvaldes tīmekļa vietnē veikuši iepriekšēju pierakstu pakalpojuma saņemšanai.


Turpmāk iepriekšējā dienā klientam tiks nosūtīta atgādinājuma sms par pakalpojuma datumu, laiku un nodaļu, kurā plānots pakalpojumu saņemt.


Šis jaunums ir ērts un noderīgs klientiem gadījumos, kad aizmirsts pieraksta laiks un datums. Gadījumos, ja klients vēlas atcelt pierakstu, tad to var izdarīt:

  • izmantojot viedtālruņa lietotni Q-ticket;

  • vai caur saiti, kas tiek atsūtīta e-pastā, ja iepriekšēju pierakstu veici, izmantojot Qticket lietotni mūsu mājaslapā;

  • vai mājaslapas "Pieraksta" sistēmā rakstot uz tās Pārvaldes nodaļas e-pastu, kur tika veikts iepriekšējais pieraksts, norādi iepriekš pieteikto datumu, laiku, savu vārdu un uzvārdu;

  • vai pa telefonu, zvanot uz Pārvaldes nodaļu.