Mēnešalga:
Līdz 1090 EUR
Valsts pārvalde
Atrašanās vieta:
Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde (turpmāk – Pārvalde), reģistrācijas Nr. 90000054163, īsteno Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda Tematiskā Mehānisma Ārkārtas palīdzības (finanšu instrumenta) projektu Nr. HOME-2022-AMIF-AG-EMAS-TF1-LV-0012–UA-SUP “Atbalsts pārvietotajām personām no Ukrainas Latvijā” (turpmāk – Projekts), kura ietvaros ir paredzēts uzlabot Ukrainas civiliedzīvotāju personu apliecinošu dokumentu izsniegšanas iespējas.

Aicinām pieteikties uz Projekta REFERENTA/-TES amatu (1 vakance uz noteiktu laiku līdz 2025.gada 31.decembrim).

Prasības pretendentam:

  • vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • vēlama iepriekšēja pieredze darbā valsts pārvaldē vai darbā ar tiesību aktiem, vai pieredze klientu apkalpošanas jomā;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
  • vismaz vienas svešvalodas (angļu vai krievu) zināšanas atbilstoši vidējam (B1) valodas prasmes līmenim;
  • zināšanas lietvedībā;
  • labas prasmes darbā ar datoru un biroja tehniku;
  • nepieciešamas labas saskarsmes un komunikācijas spējas.

Galvenie amata pienākumi:

  • pieņemt apmeklētājus un sniegt konsultācijas par migrācijas jautājumiem;
  • pieņemt un izskatīt klientu dokumentus migrācijas jomā;
  • izsniegt klientiem noformētos dokumentus (t.sk. ārzemnieka personas apliecības, uzturēšanās atļaujas);
  • sagatavot atbilžu un lēmumu projektus uz citu institūciju un privātpersonu vēstulēm, sūdzībām, iesniegumiem un informācijas pieprasījumiem;
  • darbs ar informācijas sistēmām.

Pārvalde piedāvā:

  • mēnešalgu no 1050 eiro (pārbaudes laikā) līdz 1090 eiro (pēc pārbaudes laika) pirms nodokļu nomaksas;
  • sociālās garantijas – veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika), redzes korekcijas līdzekļu iegādes izdevumu kompensāciju;
  • papildatvaļinājumu, atvaļinājuma pabalstu, novērtēšanas prēmiju;
  • labus darba apstākļus Rīgā, Eduarda Smiļģa ielā 46.

Iesniedzamie dokumenti (valsts valodā):

  1. motivēta pieteikuma vēstule;
  2. CV;
  3. izglītības dokumentu kopija.

Amata pienākumu veikšanai darbiniekam nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i., eParaksts mobile, eParaksts eID.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi obligāti iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumentus var iesniegt līdz 2024.gada 5.augustam:

  • nosūtot pa pastu uz adresi – Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības nodaļai, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV – 1026;
  • nosūtot uz e-pasta adresi: darbs@pmlp.gov.lv ar norādi “Pieteikums Projekta  referenta amatam”.

Uzziņas pa tālruni: 67219131.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13.pantu, Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde informē, ka:

  1. pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;
  2. personas datu apstrādes pārzinis ir Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, kontaktinformācija: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, e-pasts: pasts@pmlp.gov.lv

Pretendentiem jāpiesakās līdz