Mēnešalga:
960 līdz 995 EUR
Valsts pārvalde
Atrašanās vieta:
Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Dokumentu pārvaldības nodaļas VECĀKĀ LIETVEŽA amata vietu ( 1 amata vakance uz noteiktu laiku līdz 2025.gada 31.decembrim).

Prasības pretendentam:

  1. vidējā, vēlama akadēmiskā vai pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  2. vēlama darba pieredze dokumentu pārvaldībā vismaz 1 gads, kā arī darbā ar informācijas sistēmām, tai skaitā dokumentu vadības sistēmu;
  3. valsts valodas pārzināšana augstākajā līmenī un vismaz vienas svešvalodas (krievu vai angļu) sarunvalodas līmenī zināšanas;
  4. zināšanas un izpratne par dokumentu pārvaldību, šo jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana, kā arī regulāra zināšanu un prasmju pilnveidošana;
  5.  prasmes darbā ar biroja programmatūru (MS Office, Excel), interneta pārlūkprogrammām un biroja tehniku;

Galvenie amata pienākumi:

  • saņemt, šķirot un reģistrēt dokumentu vadības sistēmā dokumentus un nodot tos izskatīšanai un rezolūcijas uzrakstīšanai;
  • nodot saņemtos dokumentus rezolūcijās norādītajiem izpildītājiem;
  • reģistrēt dokumentu vadības sistēmā nosūtāmos dokumentus un paziņot tos adresātiem;
  • ievietot aploksnēs nosūtāmos dokumentus un noformēt aploksnes atbilstoši Ārlietu ministrijas Konsulārā departamenta, kā arī pasta komersanta prasībām;
  • darbs ar elektronisko pastu;
  • sistematizēt lietās reģistrētos dokumentus atbilstoši Pārvaldes lietu nomenklatūrai;
  • sniegt konsultācijas Pārvaldes nodarbinātajiem dokumentu pārvaldības, tai skaitā dokumentu noformēšanas jautājumos;
  • sniegt telefonisku informāciju Dokumentu pārvaldības nodaļas kompetences ietvaros.

 

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde piedāvā:

  1. mēnešalgu EUR 960,- pārbaudes laikā un pēc pārbaudes laika - EUR 995,- (pirms nodokļu nomaksas);
  2. sociālās garantijas - veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika), redzes korekcijas līdzekļu iegādes izdevumu kompensāciju, papildatvaļinājumu, atvaļinājuma pabalstu, novērtēšanas prēmiju;
  3. darba laiku (no plkst.8.00 līdz plkst.16.30 (ar 30 minūšu pusdienu pārtraukumu);
  4. darba izpildes vieta: Rīgā, Čiekurkalna 1 līnijā 1.

Piesakoties lūdzam iesniegt šādus dokumentus (valsts valodā):

  • motivētu pieteikuma vēstuli;
  • dzīves gājuma un profesionālās pieredzes aprakstu (CV);
  • izglītību apliecinoša dokumenta kopiju*.

*Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Lūdzam ievērot, ka tiks izskatīti tikai to pretendentu pieteikumi, kuri iesniegs visus norādītos dokumentus.

Amata pienākumu veikšanai ierēdnim nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i., eParaksts mobile, eParaksts eID.

Dokumentus var iesniegt līdz 2024.gada 9.jūlijam, nosūtot uz e-pasta adresi: darbs@pmlp.gov.lv ar norādi “pieteikums DPN vecākā lietveža amatam”.

Uzziņas pa tālruni: 67219497.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13.pantu, Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, kontaktinformācija: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, e-pasts: pasts@pmlp.gov.lv

Pretendentiem jāpiesakās līdz