Kur atrodas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde?
Pārvaldes centrālās nodaļas adrese ir
Rīgā, Čiekurkalna 1. līnija 1, 3. korpuss.
Uz pārvaldi var piezvanīt pa tālruni 67209400.
Var rakstīt uz e-pastu: pasts@pmlp.gov.lv
Kas ir Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde?
Tā ir valsts pārvaldes iestāde.
To pārrauga Iekšlietu ministrija.
Pārvalde izdod personu apliecinošus un ceļošanas dokumentus,
reģistrē personas Fizisko personu reģistrā.
Pārvaldes darbinieki izsniedz, pagarina un anulē uzturēšanās atļaujas,
piešķir bēgļa un patvēruma meklētāju statusu,
nosaka piederību pie Latvijas pilsonības
un organizē naturalizācijas pārbaudījumus.
Pārvalde sniedz kvalitatīvus pakalpojumus.
Daudzi pakalpojumi ir pieejami elektroniskā veidā.
Pārvaldei ir divdesmit deviņas klientu apkalpošanas nodaļas.
Pārvalde veicina sabiedrības un valsts drošību.
Pārvaldi vada Maira Roze.
Lasi informāciju vieglajā valodā:
Personu apliecinošu dokumentu noformēšana
Patvēruma pieprasīšana Latvijā
Ziņu iekļaušana un aktualizēšana Fizisko personu reģistrā
Informācija par dokumentu iesniegšanu
Izsaukuma apstiprināšanas kārtība
Informācija par izsaukumu, ja uzaicinātājs ir juridiskā persona
Kādos gadījumos izsaukumu neapstiprina?
Izmaiņas uzturēšanās atļauju saņemšanas kārtībā Krievijas un Baltkrievijas pilsoņiem
Vīza ar tiesībām uz nodarbinātību
Ilgtermiņa vīzas saņemšana attālinātā darba veikšanai
Izziņa par sevi vai citu personu
Kāda informācija ir iekļauta PIN aploksnē? PIN koda maiņa
Patvēruma meklētāju izmitināšanas centrs "Mucenieki"
Atteikšanās no Latvijas pilsonības
Ārvalstīs dzimušie bērni, kuru dzimšanas brīdī viens vai abi vecāki ir Latvijas pilsoņi