Persona ir tiesīga 2 reizes kalendārā gadā bez maksas pieprasīt un saņemt visu Reģistra informāciju par:

  • sevi un saviem bērniem, kas jaunāki par 18 gadiem;
  • personām, kuras atrodas ārpusģimenes aprūpē vai aizgādnībā (pieprasīt un saņemt ir tiesīgi šo personu likumiskie pārstāvji.

Par katru nākamo šāda veida informāciju no personas iekasējama valsts nodeva Ministru kabineta noteiktajā kārtībā (cenrādis) - "Noteikumi par valsts nodevu par informācijas saņemšanu no Fizisko personu reģistra" 2.1. un 2.2.p.      

Informāciju var pieprasīt:

Ja persona vēlas saņemt sagatavoto dokumentu pa pastu, jāveic maksājums par dokumenta nosūtīšanu un piegādi atbilstoši PMLP sniegto maksas pakalpojumu cenrādim- " Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes maksas pakalpojumu cenrādis" 12.p. + pasta izdevumi.      

Ja reģistrētā persona Reģistrā iekļautajās ziņās par sevi, saviem bērniem, kas jaunāki par 18 gadiem, kā arī par personām, kas atrodas tās aizgādnībā vai aizbildnībā, konstatē kļūdu vai ar šo likumu aizliegtu ziņu iekļaušanu, tai ir tiesības pieprasīt, lai kļūda tiktu izlabota, bet aizliegtās ziņas - izslēgtas no Reģistra. Šādas tiesības ir arī bērna likumiskajam pārstāvim, ja bērns atrodas bērnu aprūpes iestādē vai audžuģimenē, un personām, kurām ierobežota rīcībspēja.

Klientu ērtībai PMLP aicina vērsties arī Valsts un pašvaldību vienotajos klientu apkalpošanas centros (VPVKAC), lai saņemtu informāciju un atbalstu šādu e-pakalpojumu saņemšanā:

  1. Dzīvesvietas deklarēšana vai norādīšana;
  2. Manā īpašumā deklarētās un papildu adresi norādījušās personas;
  3. Mani dati Fizisko personu reģistrā;
  4. Pārbaude, vai persona ir deklarēta norādītajā adresē;
  5. Pārbaude, vai persona ir iekļauta Fizisko personu reģistrā un vai nav ziņu par personas nāvi;
  6. Pases un personas apliecības izsniegšana;
  7. Vēlētāja datu pārvaldība;
  8. Personvārdu meklēšana personvārdu datubāzē;
  9. Ziņas par personas rīcībspēju;
  10. Personas kodu atbilstība vienai personai;
  11. Aktuālais un iepriekšējais personas kods.