15. martā pēc vairāk nekā divu mēnešu pārtraukuma Siguldas novada pašvaldības Pakalpojumu centrā Raiņa ielā 3 atgriezīsies Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes (PMLP) speciālisti, sniedzot iespēju Siguldas novada iedzīvotājiem noformēt un saņemt pasi un personas apliecību jeb eID karti.
Cienījamie klienti! Informējam, ka atsaucība uz Pārvaldes pakalpojumu saņemšanu Siguldas filiālē ir ļoti liela un pieraksts līdz 8. aprīlim ir aizpildīts. Marta beigās Pārvaldes tīmekļa vietnē www.pmlp.gov.lv un sociālo tīklu kontos tiks publicēta aktuālākā informācija par iespēju pieteikt pakalpojumus Sigulda filālē pēc 8. aprīļa.
Plānots, ka tuvākajos mēnešos būs iespējams veikt iepriekšēju pierakstu arī PMLP tiešsaistes pieraksta sistēmā, tāpēc aicinām sekot līdzi informācijai www.pmlp.gov.lv!
Noformēt un saņemt pasi un eID karti pēc iepriekšēja pieraksta Siguldā no 15. marta būs iespējams šādos laikos:
- pirmdien plkst. 8.30–16.00;
- otrdien plkst. 8.30–15.00;
- trešdien plkst. 8.30–15.00;
- ceturtdien plkst.8.30–16.00;
- piektdien plkst. 8.30–13.30.
Jau ziņots, ka pēc Siguldas novada pašvaldības domes priekšsēdētāja Uģa Mitrevica sarunām ar PMLP vadību, abpusēji vienojoties, tika rasts risinājums, kā turpmāk nodrošināt iedzīvotājiem nozīmīgo pakalpojumu – pases un eID kartes noformēšanu un izsniegšanu Siguldā, no vienas darbdienas apkalpošanu palielinot uz piecām darbdienām.
Siguldas pašvaldība aktīvi iesaistījās, lai palīdzētu PMLP nodrošināt pakalpojumu Siguldas iedzīvotājiem – piedāvāja atbalstu telpu nodrošināšanā, informatīvu palīdzību darbinieku meklēšanā un citu atbalstu.
Noformēt un saņemt uzturēšanās atļaujas kartes var citās Pārvaldes nodaļās – Rīgā un Cēsīs. Plašāka informācija pieejama tīmekļa vietnē www.pmlp.gov.lv.